اخبار بازار قراضه و ورق گرم در ترکیه
نوشته شده توسط : hamiransteel

طبق آمار ها و گزارش های رسیده از سوی بازار فولاد ترکیه، روند قیمت ها در بازار قراضه این کشور همچنان رو به پایین و نزولی می باشد که این موضوع می تواند نتیجه هایی از قبیل افت قیمت در بازار فولاد داخلی این کشور را داشته باشد. با استناد بر این که قیمت قراضه سنگین ترکیه حدود 5 دلار افت قیمت داشته است، می توان گفت که آخرین معامله ی انجام شده از قراضه سنگین در ترکیه، حدود 325 دلار در هر تن سی اف آر می باشد.

نکته ی جالبی که وجود دارد، موضوع صادرات و واردات قراضه در این کشور است. از دریای بالتیک یک محموله به ترکیه خواهد رسید که فعالان و کارشناسان بازار، فروش این محموله را برای ترک ها زیان بار می بنند. زیرا حداکثر قیمتی که بتوانند قراضه را به فروش برسانند حدود 300 دلار می باشد؛ در حالیکه محموله دریای بالتیک حدود 315 دلار در تن سی اف آر به معامله رسیده است.

از طرفی دیگر اگر بخواهیم بازار ورق گرم و سرد ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه رشد قیمت ها در بازار ورق گرم ترکیه خواهیم شد. البته هرچند که قیمت ورق گرم در ترکیه بالا است ولی می توان با استناد بر این که این کشور با مازاد عرضه ی ورق سرد رو به رو است، به کاهش قیمت ورق گرم نیز امیدوار بود.

طبق آخرین قیمتی که برای ورق گرم در هر تن درب کارخانه ثبت شده، حدود 5 دلار افزایش داشته و با قیمت 625 تا 630 به ثبت رسیده است. از سویی دیگر باید اعلام کرد که خریداران ترکیه به دلیل روند نزولی قیمت ورق در چین عقب نشینی کرده اند و به امید مشخص شدن روند بازار، دست از خرید کشیده اند.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: